mandag 21. november 2011

.....tenn opp

....i går kveld,da søndagsturen var tatt ,middagen såvidt svelget og sofaen egentlig lokket satte jeg istedet igang med en ide jeg snappet opp her forleden. Med avis,evt dekorpapir og hyssing er det bare å sette igang med å klippe strimler av avisen,rulle de sammen og slå en hyssingbit irundt.

.....stearinlysstumper smeltes i en kasseroll



.....og "rullene" legges i ,...la de gjerne ligge en stund så de får trukket skikkelig.


.....voila,....tennopp ruller. i dag tidlig tente jeg opp med en av de og det funka som bare det.


I en fin pose eller glass kan dette kanskje vere en julegave ide til den som har alt..selvlagde julegaver er alltid gøy å få!!!!

Ha en fin mandag videre!





6 kommentarer:

  1. Så smart! Og ikke minst dekorativt!
    På facebooksiden til bloggen min legger jeg stadig ut interiørtips mm, og dette tipset ditt vil jeg gjerne legge ut om jeg får lov? Hadde vært kjempefint om jeg da kunne fått kopiert et av bildene dine? Linker selvsagt direkte til innegget ditt da.
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Kjempeididè:)) Går det ellers greit med salget ditt? Har ikke funnet noen anledning til å reise den vegen i åpningstida di, det er den ferga da vet du som trøbler det til.....Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Wow.. super-smart til de som har "alt"
    De ble utrolig fine, sikkert lekker som pynt i en krukke ved peisen :)
    ha en fiin uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. Supersmart! Må prøves!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Stilig!!! Denne oppskriften må prøves ut:) super julegave!:)

    SvarSlett
  6. Genialt- denne kjøper æ tvert. Dette blir garantert en julegave!

    SvarSlett