onsdag 31. august 2011

" Litt av hvert i pose........"




En del små møbler og litt annet "stæsj" er kommet i butikken. Høstvarene er bestillt og jeg bare gleder meg til de ankommer:)



Her har vi hatt noen fine høstdager,....og de har vi benyttet godt. Flere fjell er "besteget" og gitt oss mange fine naturopplevelser. Det minner ,illefall meg, på hvor heldige vi er som bor med naturen rett utenfor stuedøra. I dag er nok en slik dag,...sola skinner og sjøen ligger der nede blikkstille. Selv om vi tviholder på sommer , er vel ingenting så fint som en klar høstdag.





....og tviholdt på sommeren har vi. En fin kveld forrige uke tok de aller tøffeste kanskje sitt siste bad denne sesongen...........


....jeg har ikke kjøpt meg noe nytt på laaaaaaaaaange tider,men i går fallt jeg for denne duken. Jeg besøkte naboen en snartur( "antikklåven") og vipst,...så var jeg solgt. Skal en først ha duk på bordet,kan den gjerne "overraske" litt.( En hvit brikke på tvers på bordet blir fort kjedelig,...og appelerer ikke til meg)

Kjekkasen i huset har igjen vert ute på to hjul. Forrige helg kjørte han inn til 1.plass i sin klasse i ultrabirken. 2.plass totalt,...og det uten sete ett godt stykke av rittet!!
GRATULERER!!!!!

(Bildene fra ultrabirken er lånt fra www.kondis.no)






PS! Blir det fint vær på lørdag holder jeg stengt i butikken og drar til fjells:)

Wenche:))
Ha en fin fin dag !






3 kommentarer:

  1. Fjellturer er digg nå når høsten er her :)

    Flink mann du har da :)

    Ha en super helg!
    klem!

    SvarSlett
  2. Sprekinger!:)
    Har en plan om å besøke butikken neste uke.Gleder meg til å se de nye varene,vegglampen var knalle fin!

    Ha ei god helg:)

    SvarSlett