tirsdag 2. august 2011

Juhuu......

Jeppsann. Det står til liv her,....selv om ting står litt på hodet fortiden. I fjor bestemte vi oss for å skifte ut peisen på stua,...men ting tar litt tid kan man si.Men i forrige uke kom kjekkasen på at skulle vi ikke fryse ihjel vinteren 2012 var det bare å brette opp armene........ Diamantsliper medfører lag med fint støv,....så hos oss er det trivelig om dagen. Noen til å pusse muren var det heller ikke enkelt å få kloa i nå i disse ferietider. Men en murer som bare unnet seg noen dager ferie, kunne stille på noen dager, ....Og nå har han vert her og gjort seg ferdig.....(....og dette er vel litt pinlig og innrømme,...jeg sov meg gjennom hele happeningen,jeg. Da skal det vere sagt at den mureren ikke akkurat var noe B-menneske. Start kl 07.00!)





....vinduet på soverommet trengte også ett strøk maling,...men resulterte i ett nytt.( pell oppråtte!!!). Da gikk det skeis med tapeten,...phu. Så helga gikk med til maling....heldige meg fikk god hjelp av snille piker som gjere tjente noen grunker til en ekstra is.






....innimellom støv og maling har jeg også kost meg gløgg ihjel. Feire 3x 40 år hos venner og festet med Cleopatra.....






.....og heldige meg kjenner også en sheik ifra Halsa...............





.....Heldig er også jeg som er kjæreste med denne kjekke mannen som støvlegger stua og river tapeten av veggene(....så han er sikker på at jeg har noe å sysselsette meg med mens han er borte) og som kom hjem fra NM i terrengsykkling med GULL i lomma i sin klasse ( jepp,...veteran. men den klassen er fra 30 pluss,...så ).....og 5 plass totalt!!!




GRATULERER!!!




( bilde er lånt fra Terrengsykkel.no og er tatt av Kippernes)








Ha en fin fin uke videre!!!!!














2 kommentarer:

  1. Gratulerer til mannen! Og gratulerer til deg også; vi hadde eit maratonprosjekt med vår nye peis i fjor... Tok 11 mnd. før alt var i orden... MEN den vart no ferdig til slutt! Håper arbeidet går fint framover vidare! Passerte deg for nokre veker sidan, først ein søndagskveld på vei nordover. Deretter ein onsdags ettermiddag på vei sørover. Køyrde rett ombord i ferga... Hadde håpt å stikke oppom butikken. Men, men. Neste gong :)

    Nyt dagane!
    Klem E

    SvarSlett