onsdag 18. mai 2011

.....og når det føst kommmer noe....

Mai dagene bare flyr avsted og bloggen er den som blir "forsømt".,....og når det går så lang tid mellom hvert innlegg er det nesten så en "kvier" seg på det. Men nå er det skjerpings ,....forhåpentligvis. Og når det først kommer noe ,... er det av det lettvinte(men nødvendige) slaget: Noen nyheter fra butikken!




....dekorur.......................






....sommerlige viskestykke






....små lykter og vaser i sommerlig grønn


....tøff magnet klokke



....lyslykter/vaser til uteområdet

....voksduker


....div fil de fer


....kakebokser,...fine til å plante i også

....duker


....sink lanterner


....puter til uterommet


....knalleballe fin hylleknekt


....denne er fin med henge blomster i


....hageslangeholder



Ønsker alle en fortsatt fin mai uke,...så lover jeg å komme sterkere tilbake. tidelitu.

































4 kommentarer:

  1. Så mye fint! Vakre kopphåndduker jeg gjerne skulle tatt en nærmere titt på! Ha enda ikke fått besøkt butikken din, men en vakker dag..;) En fordel å ha noen kroner å rutte med når jeg tar turen,hehe!
    ha en nydelig helg:)

    Klem fra "andre siden av fjorden"

    SvarSlett
  2. Så nydelig butikk du har da, masse fine varer:) Kunne tenkt meg mye av det du viser:):)

    Ønsker deg en super helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Hei.
    Sender du varer?
    Flott blogg og masse fine varer i butikken din.

    Søndagshilsen Ellen

    SvarSlett
  4. Helluen:)

    Er det votiv hjerte gammelt eller nytt??:)
    Gleder meg veldig til å ta turen igjen,mye fint!!:)

    SvarSlett