torsdag 19. mai 2011

Handy lillesøster...........

Lillesøster hadde fri fra jobb i dag,...og ledig gang er jo roten til alt ondt. Så siden jeg manglet en handymann med vinkelsliper i dag,hyret jeg likså godt en handy søster med vinkelsliper. Og det gikk vel så godt!! Nå er "rosebuen" ett hakk nærmere å bli ferdig,..så om jeg kunne få tilgang på en handymann til helga så hadde det i grunnen vært flott,(....jaja,..om ikke skal du ikke føle deg for trygg Topsi:))så kunne jeg fått de innkjøpte rosene i jorda .



Da jeg tok dette bildet i dag VAR himmelen BLÅ,huset HVITERE og blomstene på pryd kirsebærtreet mitt STØRRE og fargen KLARERE.( Kan det ha seg at himmel,hus og blomst ikke er fotogene noen gang????,...for det såg helt seriøst helt anneledes inne i hodet mitt;))

ha en fin kveld videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar