fredag 14. januar 2011

Ny sofa = ommøblering

Det hele startet vel med at kjekkasen kom hjem med ett overlag av en tv. Vi har før hatt tv`n i ett skap hvor den lett kunne sjules bak lukkede dører. Men skapet ble litt i minste laget for det sorte beistet,... Masse frem og tilbake,...og det endte til slutt opp med at vi gikk til anskaffelse av ny sofa og "flyttet tilbake" til vår opprinnelige tv plass ved peisen.


Der blir ikke tv`n så veldig domminerende,....og er ikke det første en ser når en kommer inn i stua(TV henger på veggen til venstre i bildet)


Puter blir det ikke nok av..............



Denne hylla har jeg tegnet selv,...etter inspirasjon fra JDL. Den kan bestilles i butikken!!




Disse rammene gjør at hjertet hopper over ett slag. Skulle gjerne hatt meg noen flere. Noen som har eller vet om noen har for salg????
Det posetive med hele tv kjøpet var at nå har vi flere sitteplasser,...og stua virker større!
Ha en fin fin helg alle der ute!!!
Jeg har ett prosjekt på gang som jeg skal prøve og bli ferdig med i løpet av helga:)




5 kommentarer:

  1. Hei!!
    Ta va ikje så tulle, Wenche!! ha faktisk vurdert vinkel her å,men som e trur e ha sagt et par gong fær...., stuå e litt lita;-)
    Ha ei fin helg
    K

    SvarSlett
  2. Nydeleg resultat! Eg leiter febrilsk etter eit stort nok skap til å gøyme tv-beistet her inni. Men er over 1m breitt... Ikkje hell med meg til no. Men, den som leiter... ;)

    Nyt helga!
    Klem E :)

    SvarSlett
  3. nydelig..... alltid spennende med nye møbler + ommøblering... dere har mange vakre interiørdetaljer...

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint, og alltid bra med flere sitteplasser ;-) Flotte detaljer du har.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. Lekkert, gjennomført og personlig stil du har. Nå er jeg spent på hva du skal gjøre med de sjarmerende kassene du viser over her;o)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Maliva

    SvarSlett