torsdag 28. oktober 2010

Gardiner

Startet dagen med å forsove oss, da vi slo opp øynene var bussen til skolen forlengst kjørt. Dårlig start på dagen,....som måtte snus rimelig fort.......da trenger jeg ikke mere ennett par nye gardiner,så er humøret på plass igjen.
Gardinene er fra JDL og er egentlig dursjforheng......men de var igrunnen akkurat slik jeg ville ha gardiner,så da blir det slik her i gården:)
Broderte detaljer og fin heklet kant med frynser nederst.
..liker så godt gardiner som knytes opp,...enkelt og greit og samtidelig dekorativt.

Nå skal jeg bruke resten av dagen til å ta igjen tiden vi sov bort i dag tidlig,før dagen avsluttes med cafe`konsert på skolen som elevene har stelt i stand. Gleder meg!!
Ha en fin dag!!


2 kommentarer:

  1. Pyton med slike morgener, men for nokre fine gardiner!!! :) Eg leiter fortsatt etter kjøkkengardiner... Men håper på ein snarleg kreativ eksplosjon, som ordner opp i tomme vindu ;)

    Nyt resten av dagen, og konsert!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Heia du søte engelen Wenche!
    Å tusen tusen takk for helsinga frå deg!! Å I MORGÅ SKAL EG PRØVE Å KASTE KRYKKENE...JIPPI !!! MEN,eg veit ikkje kor det heilt går enda,så eg tør ikkje glede meg for mykje:o):o)
    Å NEI....ja å forsove seg er noko hærk!!!Heile dagen er nesten øydelagt synst eg..huff!!
    Men du styre....for ei knall tøff gardiner du har hengt opp...ja da skjønner eg godt at du har fått igjen humøret ditt,det hadde eg og!!:))Skal tru kva pris det er for denne da?Men når passer det evt. å ringe deg på dag??:)
    Ja men da nå du/dokker kose dokker cafe`konsert i kveld.Det blir nok kjekt!:)
    Ha ein stormfull dag vidare Wenche!
    Klemmer frå meg,Randi

    SvarSlett