torsdag 19. august 2010

Oppladet..............

Kommet hjem etter fine dager i Frankrike. "Utgangspunkt" var Nice,....derfra var det enkelt og kjappt og komme seg rundt. Vi hadde før vi drog snappet opp litt info hist og her hvor det var lurt å dra for å finne markeder. Hehe. Kartet så etterhvert mere ut som en avtalebok -mandag formiddag/søndag hele dagen/fredag tidlig ettermiddag, ringet rundt stedsnavnene hvor markedene var.En super duper måte å "se" den franske riviera på spør du meg!! Noen franske funn ble jo med i kofferten hjem,...de kan jeg vise senere:) ...............Brocante i Menton. Masse masse fint,..men alt for stort for kofferten og veldig dyrt.Men inspirasjon er helt gratis og veier ingenting:)))





Flere etasjer og rom fyllt med de utroligste, fine ting,...som lett kunne glidd inn her hos meg.
Etter en super sommer,fin ferie både her til lands og nå Frankrike er jeg klar for høststormene!Oppladet nyter jeg nå siste rest av sommeren,.........
her på nordmøre har vi de fineste sommerdager nå. Så dagen idag har jeg tilbragt ute ,....og,faktisk avsluttet med ett bad (...og det var ikke veldig varmt,....men forfriskende).
Tidilitu,...so long:))



1 kommentar:

  1. ååå så herlig.. kan tenke meg at du fikk tak i noen nydelige skatter :)

    Ha en super dag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett