fredag 20. august 2010

fra butikken.............

......bare noen bilder ifra butikken. Noen nye varer i fra IbLaursen. Ellers er masse nye varer bestillt!!!Så det er mye å glede seg til utover høsten.

Keramikkskuff(kjøkken hylle de passer til jo naturligvis ikke...),...men fin til mye denne,da.

Kammerstaker,flybåren direkte fra markedet i Nice!
.....emaljert skjønnhet fra samme sted:))

Veggstake......
Servietter.....................
Emalje melkemugge........

Skuff.............
Karaffel......................
Lekker lampe i glass......

........og selvfølgelig JDL magasinet nr 6.
I morgen kommer kanskje flere godbiter fra Frankrike i butikken,.....den som venter....
I dag har jeg åpent til 17.00
I morgen 10.00-15.00


VELKOMMEN INNOM!!












5 kommentarer:

  1. Sååå masse fint du har i butikken nå... :)

    SvarSlett
  2. Åhh så mye fint !!!
    Gleder meg til å se mer...
    Likte så godt den veggstaken :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Oh my, jeg må komme meg til Halsa ser jeg!! :D

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!! Ser at dere har utrolig mye som tilfeldigvis står på min ønskeliste!! Ha ha :) Lurer på hvor lang tid det tar å kjøre fra Oslo til butikken deres...? :) ha ha :)

    LiljeHvit

    SvarSlett
  5. Oi! Var du??? Vi var der ganske sent, sånn rundt 14.30-15.30 kanskje. Var du der du der tidligere på dagen kanskje? Vi kom så sent at vi trodde vi ikke rakk markedet, men heldigvis fikk vi med oss slutten (og godt var det, ellers hadde jeg nok vært litt furten resten av uken!)

    Smil fra Stine :)

    SvarSlett