torsdag 22. juli 2010

Loftsgang............

Nå tar jeg rom for rom....rydder og vasker. Hva annet kan en gjøre når himmelen er vidåpen og regner bøtter ned. Loftsgangen er en "uprasktisk"plass. Men det er likevell hyggelig å ha det litt koselig der opp .To seteren vi før hadde i stua er "stuet vekk" her. Lag på lag med tekstiler.....noe lin,noe grovere og røffere


En arved kommode til sengetøy og duker.................


En brun malt hylle,...kontraster gjør seg i alt det hvite. Stensil fra JDL og gammelt skilt.



Mens jeg vasket hadde jeg selskap av to små. De satt på verandaen utenfor loftsgangen og fulgte litt nervøst med.
Kos dere videre denne torsdagen,....håper dere fleste har bedre sommervær enn vi her på møre.




3 kommentarer:

  1. Hei hei :))

    Ååååå gud så nydelig blogg!!! Utrolig mange flotte bilder ♥ Kjempelekre bilder og så flott du har det!!! Leser du har butikk...jeg oxså bor i M&R....men hvor ligger butikken da?? Aldri hørt om den plassen før tror ej..hehe...

    Ha en fin fin dag videre ♥

    SvarSlett
  2. Hei gode du! :) Lekker loftsgang, spør du meg! Veit du; i dag har eg ringt rundt til folk med verkstad for å høyre etter gamle bilskilt... Veit du om plassar ein kan få kjøpt slike? Har JDL nummerskilt? Eg er full av måling. Regnet bøtter ned... Soverommet får seg ein real makeover.

    Ynskjer deg ein fin fin kveld i regnvèret! Det må no vel bli bedre i morgen?

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Heisan du. Så flott loftsgang du har. Koselig med besøk når man må vaske...:)
    Været her nord er ikke noe bedre, 10 grader og regn, men skal vel ikke klage, i Tromsø var det sludd!
    Ha en fin dag videre, så håper vi godværet kommer etterhvert.
    :) Susanne

    SvarSlett