onsdag 16. juni 2010

Kommode...........

Etter bestemor var jeg så heldig og arve denne kommoden. Den skal få beholde sin opprinnelige farge og patina. En fin dus gråfarge. Den har fått plass på loftgangen og rommer nå duker og sengetøy.
Speilet er kjøpt for en femtilapp og malt hvitt. I overkant slitt i følge noen,....men ifølge meg får det bli slik i første omgang.
Bildene ved siden av er auksjonskjøp for en tid tilbake,men som først nå har fått sin plass på veggen.

Madonna i monter er fra butikken.
En må ha noen inne prosjekter nå som denne sommerene snart regner vekk,...det ute har levd sitt eget liv uten tilsyn fra min side snart en uke nå. De dagene det har vert sånn nogen lunde har andre ting stått på trappene,.....men den som venter osv.....

Ha en super torsdag:))

3 kommentarer:

  1. Kjempefin kommode☺ Og so koseleg at bestemor har hatt den♥

    Fekk ein madonna i posten i går-min første-fint å sette den i ei glassklokke☺ Takk for tips☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Vakkert! Heilt nydelege ting du viser! Og så fint å ha ei historie bak kommoden... Vi har aldri kome oss til TR.Heim. Og eg har SÅ lyst å sjå butikken din!!! Men det blir nok, eg må berre vere litt meir tolmodig... (og det er eg aldri!)

    Ynskjer deg ein vakker torsdag!
    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  3. KJempe fine bilder, Wenche!! :)
    Såå fint hos deg! :)

    Klem

    SvarSlett