tirsdag 30. mars 2010

Nytt bord.....

Det er noe med meg og bord......Og denne gangen er det salongbordet som nok en gang er utskiftet. Nå sist hadde vi ett åttekantet "spisebord" i sofakroken. Det fungerte ikke. Alt for høyt og altfor lite....men det var fint da.Men hva hjelper det når det er upraktiskt.
Så fikk jeg dette bordet i bytte mot ett annet salongbord jeg hadde,...og så langt er jeg fornøyd. Det ble i grunnen akkurat passe(....nå begynner dette å høres ut som eventyret om gullhår og de 3 bjørnene. vellvell). .....dette er fint slitt og malt i en gråfarge som sklir rett inn her hos oss. Så da slipper jeg frem med kosten også. Bonus!

.....hadde bare skuffen gått opp hadde den vert perfekt for fjernkontroller,.....


....Og ja. Vi befinner oss fremdeles hjemme. Her har det vert supert vær i dag. Prinsessa har sovet med håret på og koser seg på verandaen i SOLA.
Klemmer:))))



9 kommentarer:

  1. Skikkelig flott bord du har fått :))
    Herlig blogg du har og her kommer jeg tilbake :)

    God Påske :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder, kjempekoselig blogg..og butikken din ser jo bare fantastisk ut !!
    Legger meg til som følger, jeg
    God Påske til deg og dine:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjempefint bord! Et lignende står på ønskelista mi og...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Bordet var veldig fint, passet helt perfekt ser det ut til :-) Ønsker deg en flott påske!

    SvarSlett
  5. Hei hei :)

    Jeg fant bloggen din via Ninas gale lille verden, og det er jeg såå glad for!! :) Jeg syns du har en nydelig blogg, og vil gjerne følge med på alle nye innlegg!! :)

    Bordet var nydelig!! Et sånt skulle jeg gjerne hatt!! :)

    Håper du får en deilig påske!! :)


    LiljeHvit ;o)

    SvarSlett
  6. Kjempefin blogg du har!

    Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

    Har lagt ut en liten giveaway hos meg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

    Ha en fortsatt fin påske!

    :-)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig bord! Vakre bilder, og flotte detaljar! Berre elskar huset ditt :)

    Ha ein fin kveld, og ein flott andre påskedag!
    Klem frå meg!
    E :)

    SvarSlett
  8. Hej hej!
    åååå så fint det nya soffbordet är!
    och det du ställt i ordning med bricka och ljusstakar är också sååå fint!

    Vi har ett jättefint gammalt runt bord hemma vid soffan, men det är högt och opraktiskt. Ibland skulle jag vilja byta ut det och ha ett sånt bord som du skaffat men jag har inte plats att ställa bordet någon annan stans och att göra sig av med det är otänkbart...det är ett arvegods.

    Kraaam, Carina

    SvarSlett