tirsdag 16. mars 2010

Bli med hjem til Engelen,del 2

KJØKKENET. Ett lyst og innbydende landlig kjøkken. Kjøkkeninnredningen er laget etter mål av en lokal snekker.

Bordet er gammelt,benken av nyere dato men malt hvit. Også her ett miks av gamle og nye stoler.


Tallerkenhylle med ett utvalg av slitte sølvfat................








På kjøkkenbenken......................................





Grønne innslag er gjennomgående i kjøkkenet. Kommoden kommer fra den koselige oasen;Purpur på Grûneløkka.


blikkfang.......................



Bak skimtet av lysekronen henger ett maleri fra dagen en av gutta ble døpt.,malt av svigerfar.

Ett fint minne fra en stor dag. Legg merke til at her blir grønnfargen tatt opp igjen.


Detaljer.............................


Fint lite svensk tinnspeil,innkjøpt på loppis.



Takk til Randi som lot meg knipse ivei. Alltid veldig inspirerende å komme hjem til deg og vere sammen med deg:)
.....og jeg har mere på lur om noen vil ha mere inspirerende bilder . I neste innlegg har jeg tittet nn på ett av gutterommene.....









2 kommentarer:

  1. ja takk, jeg vil ha mer!!
    Ommøblering her i kveld... huff, jeg blir aldri fornøyd. Like deprimerende hver gang å se hvort lite muligheter vi har pga størrelsen på stuen. Akkurat nå er det IKKE fint her....
    men men, det ble forandring..
    God kveld til deg

    K

    SvarSlett
  2. ...igjen... ja da:-D

    Hylle over sjenk og speil. Høyt opp eller ganske lav, slik at en ser godt opp på hyllen?? Speilet er stort, må kanskje vurdere å bytte det ut med et mindre... hyllen er ganske dyp, og da er det finere at den er høyt, men det ble ikke så fint... Hjelp!!
    Hva tror du?
    Har du malt trappa og?? Soveromsmøbler ja, trodde du hadde alt hvitt fra før jeg;-) Hvilke møbler der det??
    Natti
    K

    SvarSlett