tirsdag 2. februar 2010

"ny" stol på null komma svicsh........

Litt vårig innslag på oppslagstavla på kjøkkenet.....og nå må våren komme fortere enn f...
Hodet bobler over av ideer som jeg gjere ville satt ut i livet,...aller helst i går!
Kjenner inspirasjonen kommer med sola. Og nå går sola over fjellet og skinner i mange timer midt på dagen,..og da er det bare å hyve seg irundt.

I dag tok jeg frem denne stolen. Bort meg trappe stolen på kjøkkenet og inn med ny.Denne stolen har jeg sittet mange timer på og hørt lærerstemmer i det fjernet.Da kommunen skulle innvistere i nye stoler fikk vi som ville ta med hver vår hjem. Og,da som nå,drog jeg naturligvis "skrap" med hjem.

Gul stol var kult på slutten av 80-tallet. i og for seg er der jo litt in nå også da. Men i min verden er det meste hvitt,..og det skulle denne også bli.
(HVAAAAA?? frustrert fruer? Hvor blir det av Grey`s???Sorry. ble bare litt overrasket. Men OK ,Mike er ikke så verst da:))


Prinsessa ønsket seg navnet sitt på stolen. Og ønsker hun seg noe,..ja da får hun det.

I full fart rett før hun kom inn dørene etter skolen i dag fikk stolen både navn og årstall. Og gjett om det var noen som ble strålene fornøyd. Leksene gikk unna på null time. thihi.
Nå må jeg lete opp løse/glemte tråder i FF. Har masser å "melde" angående nye forhandlere og varer etter messehelga.Men det får bli i morgen:)
Tididlitu




2 kommentarer:

  1. En slik`en ønska e å me.... Vart knall tøff!!
    Finns det flær slike, tru?? God å sitta på e dem å;-)
    Hæm med syk Krister i dag. Fredag er det Batnfjorden. Kommer kanskje innom. Bare for å sjå denne gangen....:-)

    Kristin

    SvarSlett
  2. ...på en hu-hu, ja... :-D ha-ha-ha
    K

    SvarSlett