onsdag 10. februar 2010

.....Nordmørs-utfordring.....

Så det var en utfordring fra en nordmøring her inne,...som var kommet for en stund siden. Siden jeg ikke er av det kjappeste slaget,kommer ett lite bidrag i fra meg her. Det sorte i interiøret her hos oss er ikke dominerende kan man si. Men enkelte mørke innslag finnes. Som dette bildet viser. Her er det spisebordet jeg vil trekke frem. Ett nydelig gammelt rundbord. Det er igrunnen akkurat passe her inne når stua rett og slett er (så alt for)liten og en alikevell vil ha ett spisebord.
Her er også flere mørke detaljer, som det gamle speilet og urna på bordet.

Ok. Nå er det bare og bære inn ved og ordne seg på snøværet som skal komme.Her er det meldt ekstreme mengder snø.

Ha en fin dag videre.

7 kommentarer:

  1. Snøv og snøv og snøv! ;) Det er jammen litt av ein vinter! Vakkert bordet ditt! Flott med svart mot alt det kvite! Har du funne ut om du har att slik plakat? Og eventuelt pris? Var og såg på butikken til Anne (Emmas Verden) i helga, men ho hadde berre A4 størrelse.

    Ynskjer deg ein fin, om enn snøvrik onsdag!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Sååå koselig bilde av deg og Randi :-)
    Farskens snø....
    Fint bilde ;-)
    Ha en fin dag, håper det kommer mange kunder til deg i ettermiddag!
    Kristin

    SvarSlett
  3. Hei igjen! Kan vel ikkje bli så mykje frakt på denne? I så fall bestiller eg gjerne! Har du ei e-mail adr.?

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  4. Fann eit mobilnummer! :) Sender bestilling og adresse dit!

    E.

    SvarSlett
  5. Hei
    Så du hadde oliventrær, hva er prisen på det på 110,- og sender du??

    Mvh Kirsti

    SvarSlett
  6. Fine bilder du har her inne, og en kjempeflott blogg som jeg har lyst å følge videre!
    Legger deg til på lista mi ja:))

    ..jeg måtte knise litt av den der LSD saken din;)

    SvarSlett
  7. så koselig hjemme hos deg ;) fint med noe som bryter med det lyse...
    spennende med nye leverandører..jeg fant noen nye jeg også på messa ;)
    kjedelig å vente på varene..i hvert fall når det tar lenger tid enn de lovet..
    ha en strålende fin dag!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett