torsdag 12. november 2009

GRYTEKLUTER

Er ikke jeg en heldig jente!!!
I går fikk jeg disse fine gryteklutene og kluten av en alle tiders dame!!! TUSEN TUSEN TAKK! Disse skal gjemme til jul og henge de frem på kjøkkenet mitt.
Når vi først snakker kjøkken er det ett prosjekt jeg MÅ starte på snart. Det skal males,..men det er liksom ett tiltak siden det er i bruk hele tiden. Tror jeg må ta " seksjon" for "seksjon" for at det skal bli overkommelig.
Og så er jeg ikke helt enig med meg selv angånde valg på veggene. Har brystningspanel som er malt eggehvitt(som jeg skal beholde),men over er det i dag malt i en gråtone. maling eller tapet??Hm..mens jeg tenker får jeg begynne på kjøkkeninnredningen. den skal bare freshes opp igjen da den begynner å bli "frynsete i kantene".

Lovte vel egentlig at jeg skulle legge ut bilder av nyhetene som er kommet i butikken,..men det får bli i morgen.
Ha en strålende kveld:)

1 kommentar:

  1. Så flott bilde! Nydelig med alle høstbladene rundt det fine fatet og gryteklutene. Så heldig du var som fikk dem! Blir flotte på kjøkkenet nå når du skal pusse opp der. :) Likte veldig godt hjertet du har laget også, så bildet litt lengre ned på bloggen din.

    SvarSlett