onsdag 18. november 2009

En liten smakebit......

Bare en liten smakebit fra kjøkkenet som er under "oppussing". Innredningen er blitt eggehvit. Fra før hadde jeg fargen Van ekchi,...og den ble ROSA da jeg begynnte å male. Og jeg som trodde jeg hadde hvitt kjøkken fra før.Hihi,så feil kan man ta.Hm.
På bildet viser veggen med "dokumentet". Det har jeg tapetisert på,så nå blir det der,...en stund. har behandlet veggene med "mur maling",så ett strøk eggehvitt til slutt. På bildet har jeg ikke malt over "murmalinga.Det tok seg bra ut på bilde,..men ser uferdig ut in the real world.
Så mens jeg fortsetter malingsjobben får dere ha en fin onsdagskveld.Tidiltu:))

3 kommentarer:

  1. Ja, her går det unna... men er lei nå!! Blir så sliten i nakke/hode når jeg holder på for intenst.
    Jeg gleder meg til å se kjøkkenet ditt, kan du tro!!!
    Ha en fin malekveld videre
    Kristin

    SvarSlett
  2. Wæææo, så spennende, dette må jo bare bli dødslekkert! :D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Dette så spennende ut, gleder meg til å se heleheten :)

    SvarSlett