tirsdag 27. oktober 2009

KRONER 0,- .PLUSS BONUS!


Velkommen inn på min trapp!
I går var jeg en tur ute i skogen for å "sanke" mose og kongler.
Det er noe spesielt ved å gå inn i skoger hvor grantrærne strekker seg høyt opp mot himmelen.Stemninga og lukten gir en egen ro. Rekreasjon!

Rekreasjon er det også når en kommer hjem med det en har funnet ute i skogen,..og kan bruke kreativiteten til å skape stemning.
Her har jeg satt opp en rusten luke fra en gammel etageovn som låg i tusen deler i skjulet hos svigers. En rusten engel skaper stemning(vel er det lenge til jul,..men engler kan en vel bruke gjennom hele året...)


Garasjen har jeg vel nevnt før. Den rommer igrunnen ganske mye som jeg har vanskelig for å kvitte meg med. En "lysekrone" som er "100 år" og som har vert sort,hvit,så sort igjen før den nå sist ble sink/sølv farvet, fikk også en liten makeover med mose og engler idag.



Englene kommer fra en uro som har hengt ute i allslags vær og vind. Så dette er gjenbruk folkens. Dette er stemnig for kun kr 0,- og bonus for turen i skogen og kosen med å lage noe selv.
Ha en fin kveld:)






2 kommentarer:

  1. Nydelig, Wenche! Du er en inspirasjon for mange! :)

    SvarSlett
  2. Hei,takk for hyggelig hilsen du har lagt igjen hos meg..Utrolig nydelig og inpirerende blogg du har.Hit blir jeg nok en trofast gjest utover...God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett