tirsdag 20. oktober 2009

FINT UTE...

I dag har mannen som overrasket meg her forleden,slått i de siste spikerene.(jojo,..ikke alt som går så veldig fort her i gar`n. Det er mye annet som er mye gøyere har jeg inntrykk av,..og det skjønner jo ikke jeg!!). Men i allefall, nå har inngangen fått "nye" vinduer og er blitt mye koseligere. Jeg har det veldig tavelt med å få dandert,..så mens mannen spikret på den ene veggen,danderte jeg på den andre. En blå, værbitt ytterdør passet så godt til grå fargene på huset og på benken. Den halte jeg av egen kraft inn på trappa( kunne jo ikke forstyrre snekkeren når han først var igang). Gamle dører er IKKE lette!Tanken var engang å ha den inne ,men har ikke funnet egnet plass.

Dette treet kjøpte jeg i dag. Har ikke sett ett slikt før,..men det er alltså ett tre (..med ukjent navn for meg) som tåler å stå ute!! Kjekt med noe annet enn de tradisjonelle.


Denne rosa var fin der den stod ute i sola nå i ettermiddag. Men det var den siste som var igjen,så jeg bare måtte plukke den med meg inn.



Litt fornyelse på kjøkkenet. Boks med engler rommer nå bitte bitte små legobiter som har overlevd støvsugeren.




Denne skuffa "fant" jeg i garasjen(..ja, der er det så fullt av rot at det nesten er spennende å gå inn der.hehe). Disse fine melkeflaskene fra JDL,passet superdupert til. Utrolig fin grønnfarge på denne skuffen. Venter på en grønn tallerkenhylle fra IBLaursen og da hadde det jo vert gøy om de to fargene gikk overens!
Nå skal jeg gå meg en tur på trappa og se på lysene som brenner i vinduene der ute,kjenne at jeg er fornøyd for så å gå inne og kose meg i sofa`n med GREY`S på tv.
Ha en FIN FIN kveld!





1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentar, godt du skrev hos meg, så kunne jeg få finne din blogg. Her var det MASSE fint! Har kosa meg her. Flott butikk du har!! Linker til bloggen din, for hit vil jeg komme tilbake. :)

    SvarSlett