søndag 27. september 2009

Inne søndag

En skikkelig inne søndag for min del. Eneste "utskeielsen" var å kjøre prinsessa på bursdag . Stakk innom ett loppis i nærheten ,..og naturligvis ble det med noe hjem. To søte tallerkener fra stavangerflint, ostehøvel i hærlig slitt patina og ett bakeforkle til prinsessa mi.
Ellers så har jeg tatt en runde rundt i stua. Flyttet på noen saker og lagd noen nye stilleben. Utrolig hvor man kan trøye seg med slikt pusssel. Her har jeg lagt sinktall over ett kortl enkelt,...men nytt for meg !!!

Disse karafflene stod tidligere på ett stort sølvbrett,nå er det skiftet ut med ett fint malt brett.


Hylle har skiftet miljø fra en vegg til en annen. Lysestaken i tinn kjøpte jeg på ferie. Doris moris het butikken og ble drevet av to driftige damer med sansen for det fine!

Her har bordet fra trappa fått komme inn i varmen.Dette bordet liker jeg så godt. det er helt riktig slitt,har helt riktig farge og sinkplata på toppen "gjør" bordet. I like it!!





Stilleben på vaskekommoden.


I en litt mørk krok i stua er det godt med litt lys nå når kveldene er mørkere. På denne døra ,som tidligere stod nede i gangen, henger nå en lysslynge og gir fra seg litt lys.(...ikke akkurat noe leselys,nei).

Med dette ønsker jeg dere en fortsatt fin (inne) søndag:))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar