lørdag 9. mai 2009

EN TITT INN PÅ BADET

For en gangs skyld er det sånn "noenlunde" på badet. Så da kan dere få tatt en liten titt.
Badekaret ble ett helt annet etter at dette franskinspirerte stativet ved en "feiltagelse" ble bestillt. Det var i dyreste laget,...men jaggu var det verdt det!!! Nå kan jeg sette fra meg vinglasset og lene meg tilbake(...akkuret som det skjer ofte.Dream on!)
Detaljbilde fra skapet som ble dratt hjem fra en lokal brukthandler.
Skapet var opprinnelig brunbeiset,etter en omgang med malerkosten ble det akkurat slik jeg hadde sett det for meg.


.....Med på kjøpet fikk jeg denne nyyyyydelige såpekoppen. Den er blitt en av de tingene jeg synest gjør mest ut av seg her inne.


Mannen i huset har opp gjennom årene kommet hjem med utalige pokaler.Siden premiehyller ikke er verdens fineste interiørdetalj,..kan de brukes på så mange andre "gaue" måter. Disse rommer Q-tips og tannbørster( hvorfor har ingen tenkt på at fargene på alle tannbørstene er veldig gyselige,..og gjort noe med det??!!?)



I stedet for gardin, henger en fin gammel nattkjole og hindrer innsyn,..




Store,hvite porselenknotter med sink gjorde susen etter at jeg malte innredningen for ett par år siden.




Vell,vell. Da har dere fått tatt en titt innpå rommet der det somregel hersker ett villt kaos.
Skulle kanskje tappet varmt vann i badetkaret,drysset i litt badesalt,fyllt ett glass vin og kost meg i skinnet fra stearinlys. Men nå skal jeg finne senga,..for i morgen skal vi legge gulv belegg!!(Viser fra det prosjektet senere).

Ha ei fortsatt fin helg!!!!!!!




2 kommentarer:

  1. Hei
    Fint på badet ditt. KJempekoselig med den nattkjolen :-)
    Fine, lyse bilder du tar.. Hva slags kamera her du? Bruker du stativ??
    Søndagshilsen fra Bøfjorda

    SvarSlett
  2. God kveld!
    Photoshop har ikke jeg, blir lite redigering på bildene her ja!! Nikon D50 her, med 50 mm linse.Den slipper inn mye lys,slik at jeg bruker lite blits. Det var etter jeg fikk den, fotografering virkelig ble moro!
    Lampen ja. Den er tøff. Har ikke "prøvd den ut" enda, men kanskje den blir tøff i drivhuset:-)Eller på verandaen, som du sa! Er i hagemodus, skjønner du!! Ta gjerne en tur innom en dag det passer, på en hage/interiør-prat :-)
    K

    SvarSlett