torsdag 2. april 2009

Ny fransk lysekrone.

En slik lysekrone har jeg vert på utkikk etter lenge! Under en antikkmesse forrige helg hang den der i taket og lyste så fint imot meg. Jeg klarte ikke styre meg!! Jeg bladde opp, og den fikk sitte i barnesetet på tur hjem! Sååå fornøyd. Stua ble nesten en annen når ikea lampa ble utskiftet med denne juvelen. Nå henger den der under takrosetten og jeg tar noen ekstra runder innom stua bare for å se på den.

Fine,lys rosa roser. ÅÅ , jeg blir så glad!!



3 kommentarer:

  1. Den var vakker Wenche !!!Ikke vanskelig å se at du har sansen for interiør.... en flott heim har du Wenche !!! Gleder meg til å følge med i bloggen *smil*

    SvarSlett
  2. Hei Wenche! Nå er jeg og mamma innom bloggen din. Så fint du har det hjemme hos deg! Likte spesielt det fruktknivstativet. Lykke til med bloggingen! Titter nok innom senere også. :) "Glede" og Torill

    SvarSlett
  3. Hallo! Ja denne var litt av eit funn! :) Trur eg også hadde gått om stova, berre for å få eit glimt av henne! Kos deg vidare! I dag er i alle fall her SOL! Og det er SÅ godt!!!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett